abonamente online

In SUA, 92% dintre tinerii de 25 – 35 de ani (Generatia Y) si 70% dintre pensionari au abonamente active, conform „Global Payments Report 2017”. Servicii on-demand ca Amazon Prime, Netflix si Spotify au devenit ceva comun in randul persoanelor care cumpara alimente, cosmetice, imbracaminte si flori online, iar numarul abonatilor este semnificativ: Amazon Prime are 85 de milioane de membri, cu 35% mai mult fata de finalul lui 2016 (conform Business Insider, Consumer intelligence research partners, Statista); Spotify a atins 60 de milioane de abonati in iulie 2017, dublu fata de cifra din martie 2016.

Oamenii vad abonamentele online de acest tip drept un ajutor in reducerea timpului pierdut si numarului de alegeri necesare in procesul de cumparare, iar odata abonati, clientii beneficiaza de bunuri/servicii si nu mai simt ca platesc de fiecare data pentru ele. In retail, companiile profita de nevoia clientilor pentru acces rapid la bunurile dorite, iar abonamentele sunt in crestere (vezi Birchbox – care livreaza lunar abonatilor cosmetice si Eleven James – care inchiriaza ceasuri de lux). Ceea ce – pentru brand-uri – inseamna clienti fideli, care valoreaza mult, intr-o lume in care loialitatea este greu de obtinut. Iar daca iti doresti cel mai nou model de telefon, masina sau echipament sportiv, atunci tot un abonament te salveaza: Volvo a anuntat ca va lansa un sistem prin care plata lunara a unei taxe iti permite sa iti cumperi o masina noua.

Companiile care se gandesc sa lanseze abonamente pentru clienti trebuie sa se asigure ca infrastructura si platforma tehnologica folosita pot sustine un astfel de model. In plus, trebuie sa fie flexibili din punct de vedere al metodelor de plata: carduri de debit/credit, transfer bancar, portofel electronic.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)