chitanta

Atat clientii, cat si magazinele au de beneficiat de pe urma emiterii de e-chitante pentru bunurile tranzactionate online, noteaza econsultancy.com, mentionand ca in Marea Britanie practica aceasta a devenit una comuna. Pentru companiile care inca subestimeaza utilitatea chitantelor electronice, site-ul amintit explica: clientul e satul de chitante pe hartie care ii umplu buzunarele si pe care le pierde ori arunca, dandu-si ulterior seama ca ii trebuiau. Si mereu se discuta despre faptul ca toti clientii vor experiente de shopping integrate online/offline. Iar cercetari recente au descoperit ca 45% din cumparatorii britanici ar dori sa primeasca o chitanta electronica in magazinele fizice. Iar 41% dintre ei spun ca nu li s-a intamplat asta niciodata sau foarte rar.

Cat despre companiile in sine, orientarea spre e-chitante ar semnifica micsorarea distantei dintre lumea offline si cea online, ajutand afacerea in ansamblul ei. Asta pentru ca, prin oferirea de chitante electronice clientilor, companiile pot sa le ceara acestora o adresa de email, la care sa le trimita e-chitanta. Asa obtin adresele mult mai usor decat daca ar face-o in cadrul ueni campanii de marketing, in care le-ar cere in scop promotional. Si consumatorii britanici sunt foarte receptivi la primirea de informatii relevante de marketing in e-chitante: aproape doua treimi dintre ei (64%) nu ar fi deranjati deloc daca ar descoperi in chitante informatii aditionale despre viitoarele reduceri (40%), promotii (34%) si programe de loialitate (31%).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)