bannere nov________570x383 v4

OmniChannel - conversie pe orice canal de vanzare.

 

Ne dorim din ce in ce mai mult sa atingem performanta de a ajunge la posibilii clienti, oriunde s-ar afla si pe orice dispozitiv pe care ei il folosesc. Desigur, business-urile care nu reusesc sa tina pasul si sa le ofere clientilor o experienta completa, digitalizata, se afla sub amenintare.

 

Totusi, de ce este extinderea pe multiple canale atat de necesara? Pentru ca peste 25% dintre consumatorii magazinului tau fizic au interactionat deja si cu magazine online de profilul tau in ultimele 3 luni.
Daca tu nu esti prezent in online, clientii vor cumpara de pe site-urile concurentilor.

Astfel, e timpul sa iti deschizi magazin online si sa iti cresti numarul de clienti, lasandu-i sa cumpere de la tine pe orice canal!

 

Vedem ca retailerii de top isi inteleg clientii in profunzime. Ei masoara actiunile lor in toate momentele din procesul de achizitie, folosind metrici si sisteme complexe.

Asadar, este indicat sa urmaresti drumul clientului pe fiecare canal de vanzare. Aceste date iti vor oferi o imagine completa a modului in care un client face o achizitie si iti poti creste numarul magazinelor fizice.

 

Cateva exemple de succes pe piata din Romania sunt:

 

bannere nov________570x383 v55

La nivel mondial, clientii nu diferentiaza experienta de cumparaturi pe mobil si desktop - sau, mai mult, intre magazinele fizice si cele online. Acest fenomen creeaza noi conditii pentru retaileri, cea mai importanta fiind sistemul digital nu conduce doar comertul electronic, ci adesea determina oamenii sa vina in magazinul fizic.

 

bannere nov________570x383 v4 copy

Contentspeed te ajuta sa intregesti experienta de cumparare a clientului tau oferindu-ti functia de Click and Collect, Carduri de fidelitate si Integrari cu softuri de gestiune. Scopul este sa creezi o legatura intre toate canalele de vanzare (fizice si virtuale), astfel incat clientul tau sa beneficieze de aceleasi informatii si functionalitati indiferent de canalul prin care alege sa interactioneze cu brandul tau.

 

Functia Click and Collect

 

Cateva companii americane folosesc conceptul de “local inventory ads”(Lia) pentru a le arata clientilor care cauta online un anumit produs, exact locatia cea mai apropiata in care acesta este disponibil, alaturi de orele la care magazinul este deschis, dar si alte informatii utile, cum ar fi indicatiile de orientare. Rezultatul este o crestere cu 122% a vizitelor la magazin.

 

Daca ai o locatie fizica – profita la maximum de ea. 50% dintre consumatori afirma ca prefera sa cumpere online dar sa ridice produse dintr-un magazin fizic.

Ofera-le clientilor tai posibilitatea sa cumpere produsele din online dar sa si le ridice din cel mai apropiat magazin al tau.

bannere nov________570x383 v4 copy 2

 

bannere nov________570x383 v4 copy 3

Card de Fidelitate

 

Daca emiteti carduri de fidelitate, este recomandabil sa le integrati si cu magazinul online. Primii clienti online vor fi cei din offline. Daca nu vor regasi aceleasi avantaje pe care le au datorita cardurilor in offline NU vor mai reveni niciodata. Daca e un card de reduceri – aceleasi discounturi ar trebui sa le aiba si online dupa logarea in cont. Daca se cumuleaza puncte – atunci si cumparaturile din online ar trebui sa se cumuleze cu cele din offline.

 

Integrari cu softuri de gestiune

 

Puteti afisa disponibilitatea produselor in fiecare magazin fizic, iar stocurile se vor actualiza in timp real. Interfatare bidirectionala cu softul vostru de gestiune de tipul casa de marcat sau ERP (Magister, Sedona, Master Computers, Charisma, WinMENTOR, Neomanager).


Creste-ti afacerea! Alege si tu OMNICHANNEL!

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)