buyable-pins

 

Saptamana aceasta, Pinterest a anuntat introducerea de noi elemente menite sa transforme platforma intr-una pentru shopping si sa o distanteze de alte site-uri de social media (ca Facebook si Twitter), aflam de pe nytimes.com. Pinterest a venit anul trecut, pe vremea asta, cu prima inovatie in acest sens: pin-uri cumparabile pe dispozitive mobile (produsele din home feed, cautare si board-uri care au pret albastru pot fi achizitionate de utilizatori), iar acum a introdus pin-uri cumparabile pe desktop, un cos digital de cumparaturi nou (in care utilizatorul poate adauga produse de la diversi producatori si care ramane actualizat cand utilizatorul intra online pe telefon si apoi pe computer ori tableta), un nou sistem de cautare a produselor (utilizatorul poate apasa pe iconita de cautare din partea superioara a unui pin si i se vor arata produse similare),

Pinterest (lansat in martie 2010 si evaluat la 11 miliarde $) isi doreste sa intre in competitie cu Google, devenind o platforma pe care cauti, descoperi si cumperi produse. „A cumpara cu Pinterest inseamna a face legatura dintre ideile inspirate pe care le descoperi si implementarea lor reala, in viata ta”, a explicat Ben Silbermann, directorul companiei, la o conferinta de presa din San Francisco (unde isi are sediul compania).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)