Una dintre problemele întâmpinate de cei care aleg comerțul electronic vine din modalitatea și durata în care obiectul cumpărat ajunge la destinație.

Procesul de livrare în aceeași zi are potențialul de a rezolva această problemă și de a plasa afacerile online care îmbrățișează această metodă pe primele locuri în preferințele clienților.

De fapt, acesta este lucrul care ar face o diferență semnificativă între a cumpăra online și a merge efectiv într-un magazin pentru a-ți procura lucrurile necesare: abilitatea clientului de a avea și a folosi cât mai repede bunul cumpărat.

doua-ore

 

În acest mod, cumpărăturile online își îndeplinesc în totalitate funcția. Pe scurt, salvăm timpul pe care ar trebui să-l petrecem căutând dintr-un magazin în celălalt ceea ce ne dorim și, în același timp, primim și produsul la fel de repede.

Imaginați-vă un cumpărător a cărui plan este ca, după serviciu, să meargă să cumpere un cadou pentru un prieten. Asta ar însemna ca, după opt ore de program la muncă, să petreacă alte două ore căutând prin mall. Însă, cu ajutorul livrării în aceeași zi, cadoul poate fi căutat online în timpul pauzei de masă, ca mai apoi până la finele programului de lucru să fie deja livrat.

Companiile mari precum Amazon sau Google au adoptat această metodă, însă acest lucru nu este imposibil și pentru site-urile mai mici. În America, patru din zece cumpărători folosesc această metodă, iar unul din patru ar renunța la cumpărăturile online dacă nu ar putea alege livrarea în aceeași zi. Totodată, China a reușit să implementeze foarte bine această metodă. Cheia constă în a oferi acest tip de serviciu la un preț cât mai mic.

În România, Tribul (http://tribul.eu/hei-magazine-online-clientii-vostri-vor-livrari-rapide-credeti-ne/) oferă astfel de servicii, însă pe sistemul door-to-door. Ideea e simplă. Aceștia iau pachetul pe care vrei să-l livrezi undeva și îl duc la destinație în maximum 120 de minute. Se bazează pe livrarea pe bicicletă și transportă orice încape într-un ghiozdan.

În general este vorba despre cum firmele de cureierat își pot crește eficiența, ca mai apoi companiile online care oferă asftel de servicii să le implementeze și să inducă cumpărătorului nevoia de a îmbrățișa această metodă ca pe o potențială soluție rapidă pentru el.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)