AdWords (Google AdWords) este un serviciu de publicitate bazat pe cuvinte-cheie, oferit de Google companiilor care vor sa posteze reclame pe Google, pe care sa le plateasca doar atunci cand utilizatorul da click pe ele. Pentru a determina care e cel mai bun mod de a utiliza AdWords-ul, wordstream.com a făcut ordine in avalansa de termeni – PPC (pay per click), CVR (rata de conversie), CPA (cost per actiune), CTR (rata de click), CPC (cost per click) – si a examinat 2.367 de clienti americani WordStream, care au cheltuit pe AdWords 34,4 milioane de dolari, in al doilea semestru din 2015.

Rezultatul e o privire de ansamblu asupra datelor care trebuie luate in calcul cand vrei sa apelezi la Google AdWords, pentru 20 de domenii: Lobby, Auto, B2B, Servicii de Consum, Dating & Anunturi Personale, E-Commerce, Educatie, Servicii de Angajare, Finante & Asigurari, Sanatate & Domeniul Medical, Produse pentru Casa, Servicii Industriale, Legal, Locuinte, Tehnologie, Calatorii & Ospitalitate.

Care sunt concluziile regasite in infograficul de mai jos?

  • CTR-ul mediu in toate domeniile e de 1,91% la search si 0,35% la display; domeniul Dating & Anunturi Personale sta cel mai bine la search, cu un CTR mediu de 3,40%, iar la display cel mai mare procent il inregistreaza domeniul Tehnologie (0,84%); un CTR destul de mic la search au firmele din domeniile Legal (1,35%), iar la display cele din domeniul Servicii de Angajare (0,14%)
  • CPC-ul mediu in toate domeniile e de 2,32$ la search si 0,58$ la display; firmele din domeniul Legal au unele dintre cele mai mari cost per click in retelele de cautare („avocat” e unul dintre cele mai scumpe cuvinte-cheie pe Google si Bing) – 5,88$, cu 40% decat urmatoare industrie plasata, cea a Serviciilor de Angajare; la display plutonul e condus de Serviciile de Angajare (cu 1,66$); cel mai mic cost per click la search si display le au companiile de Dating & Anunturi Personale (0,19$, respectiv 0,18$)
  • CVR-ul mediu in toate domeniile e de 2,70% la search si 0,89% la display; conversiile cele mai bune le bifeaza, la search, firmele de Finante & Asigurari (7,19%) si, la display, firmele din domeniul Produse pentru Casa (2,19%); cel mai prost stau la rata de conversie E-Commerce-ul (1,91% la search) si Lobby (0,37% la display)
  • CPA-ul mediu in toate domeniile e de 59,18 $ la search 60,76$ la display; cel mai ridicat cost per actiune il au, la search, firmele din domeniul Legal (135,17$), iar la display cele din domeniul Servicii de Angajare (126.29$); cel mai redus cost le au firmele de Dating & Anunturi Personale (6,91$) – la search si Tehnologie (19,23$) – la display

google-adwords

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)