postnord-alibaba

Servicul de curierat PostNord (care opereaza in Danemarca si Suedia) a incheiat un parteneriat cu Alibaba Group, pentru a asigura livrarea de produse nordice in China prin intermediul curierilor lor, anunta ecommercenews.eu. Conform intelegerii, compania europeana va putea infiinta o platforma nordica pe portalul de cumparaturi Tmall Global (care tine de Alibaba Group).

China are in jur de 350 de milioane de consumatori care fac cumparaturi online, iar Alibaba Group este cel mai mare jucator din piata de e-commerce. Prin urmare suntem incantati de aceasta colaborare, care ne permite sa ajutam companiile daneze si nordice sa isi vanda produsele in China, noi ocupandu-ne de livrare”, a explicat Peter Kjær Jensen, Head of Business area Logistics la PostNord. Ce castiga Alibaba? Accesul la produse internationale de calitate pentru conationalii lor.

Alibaba nu e la prima colaborare de acest fel: incearca sa obtina un rezultat similar in Australia si Marea Britanie si a facut un partenriat cu cateva brand-uri din Olanda. Aparut in 2009, serviciul de curierat PostNord a livrat – in 2014 – 5,3 miliarde de scrisori si 120 de milioane de pachete in regiunea in care opereaza. Si are experienta in domeniul parteneriatelor chinezesti: de ani de zile lucreaza alaturi de China Post pe portalul Ule.com (care permite anumitor retailer danezi sa intre pe piata online chineza).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)