Inteligenta artificiala (AI) este din ce in ce mai des intalnita in lumea online, iar companiile se pregatesc pentru asta investind in infrastructura si nu numai, scrie emarketer.com. Intr-un sondaj de opinie realizat in luna noiembrie a anului trecut, Infosys a descoperit expertii in IT si directorii de companii se concentreaza pe: investitii in infrastructura IT (au spus 60% dintre respondenti), acumularea de cunostinte legate de AI (53%), folosirea de ajutor extern in planificare (46%), introducerea AI in etosul companiei (43%) si obtinerea de feedback din partea clientilor (32%).

AI 1

Sondajul („Amplifying Human Potential: Towards Purposeful Artificial Intelligence”) a fost efectuat pe un esantion de 1.600 de experti IT si companii cu peste 1.000 de angajati si venituri anuale de peste 500 milioane $, din 7 tari (SUA, Marea Britanie, Australia, China, Franta, Germania si India), luati la intrebari la telefon.

Un studiu separat („Mapping Out the Customer Journey: Expectations Versus Reality for the Modern Marketer”), din aceeasi luna, care apartine celor de la Boxever, a descoperit ca expertii in marketing au incredere ca se adreseaza unor clienti pregatiti de asaltul AI. Aproape 80% dintre respondenti au spus asta despre clientii lor. Aproape acelasi procent crede ca oamenii sunt incantati de chatbots, cea mai vizibila forma de AI, in timp ce consumatorii insisi au fost de alta parere: majoritatea americanilor intervievati in studiul amintit nu au incercat acesti roboti personalizati de brand sau aveau de spus lucruri negative despre ei.

AI 2

Studiul „Mapping Out the Customer Journey: Expectations Versus Reality for the Modern Marketer” a fost efectuat pe un esantion de 100 de directori de marketing americani ale unor companii cu peste 500 de angajati si 400 de internauti de 18 – 64 de ani.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)