Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice.

In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce si unde se merita sa investesti.

In offline, lucrurile stau putin diferit. Este mai greu sa masori rezultatele directe ale campaniilor. Ai un mesh foarte mare in cea mai aglomerata intersectie, dar suntem convinsi ca nu stii cati l-au vizualizat. Poate o parte te-au cautat pe internet si au cumparat de acolo ori s-au dus in primul mall in care aveai magazin. N-ai de unde sa stii exact.

In ciuda acestor lucruri, vanzarile din offline inca reprezinta o mare parte din retail. Pentru unele afaceri mai mult de jumatate din vanzari sunt generate din magazinele fizice.

Cum te poti folosi de traficul din magazin?

Daca in online rata de conversie este in medie undeva la 2-3%, in magazinele clasice se situeaza intre 10 si 50% (in functie de tipul de magazin si industrie).

Deci, la fel ca si in magazinul online, o parte dintre vizitatori iti calca pragul fara sa cumpere nimic. Cum ar fi daca poti sa te reconectezi cu acestia, in acelasi mod in care poti in online?

Imagineaza ca in acelasi mod in care poti trimite un email/notificare push catre cei care au cautat in magazin, sa o poti face si daca ti-au vizitat locatia din mall Baneasca.

InboxTarget lanseaza integrarea cu offline-ul printr-o solutie construita intern, reprezentata de un suport cu tableta, prin care vizitatorii pot interactiona in diverse moduri.

Serviciul acesta a fost creat in ultimele 6 luni, cu destul de multe resurse investite si a venit ca o completare la solutia de automatizare si personalizare online deja disponibila.

Exista si varianta care contine iBeacon, o tehnologie relativ noua, foarte eficienta in combinatie cu o aplicatie proprie de mobil. Astfel se pot transmite notificari unui cumparator aflat in zona, sau il poate ghida in magazin catre anumite produse.

stand-tableta-inboxtarget-inox-plexiglass

Beneficiile prezentei unei tablete interactive intr-un magazin offline

In online, InboxTarget ajuta magazinele online sa isi creasca vanzarile cu un efort mai mic, oferind o solutie completa de automatizare marketing. Printr-o suita de unelte si functionalitati dedicata comertului digital comunica personalizat la nivel personal cu fiecare din clientii sau vizitatorii magazinului.

Serviciul de integrare offline poate fi achizitionat separat, fara a fi necesara integrarea magazinului online, si dispune de o suita de aplicatii predefinite. Toate sunt dezvoltate intern de programatorii nostrii si se customizeaza pe nevoile fiecarui client.

Aplicatii predefinite disponibile pentru vizitatori:

  • Solutie de feedback, in care se poate cere parerea vizitatorilor despre produse, afacere, nota acordata;
  • Solutie de abonare la newsletter, notificari push, sau prin sms;
  • Concursuri cu premii, cu scopul colectarii unei baze de date de abonati;
  • Prezentare cataloage statice sau video-uri (de exemplu prelansare produs)
  • Completare formular de inscriere ca membru (mai ales pentru cei care au un program intern de fidelizare)

Conform statisticilor, vizitatorii se simt deranjati de interactiunea cu asistentii de vanzari, mai ales in cazurile in care prezenta in magazin este doar in scopul informarii. Interactiunea cu o tableta este diferita, moderna si are rezultate mai bune.

Avantajele utilizarii unei solutii integrate duce rezultatele eforturilor de marketing catre maximum, si usureaza munca oamenilor din companie responsabili de analiza eficientelor investitiei in promovare.

Cum arata formularele de pe tableta?

Dupa cum ziceam, atat intrebarile cat si aspectul acestui formular pot fi complet customizate:

Exemplu intrebari:

image (1)

image

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)