Salutare tuturor,

Am lansat la începutul anului un magazin online (suruburionline.ro) prin intermediul căruia comercializăm produsele pe care le importăm și distribuim în offline (organe de asamblare, sisteme de fixare, scule unelte de mână și lopeți de zăpadă).
La momentul actual avem cam 4000 de vizitatori lunar, dintre care ~1250 ne vin din AdWords la un buget de 100 de euro lunar, restul venind din google organic (2200) și referral (~400).
Totodată avem în derulare și o campanie pe 2Parale, dar rezultatele sunt foarte slabe (doar 140 de vizitatori trimiși de la debutul campaniei în septembrie).

În aceste condiții, care ar fi cea mai bună metodă de creștere a traficului relevant pe site, ținând cont că rata de conversie se apropie de 1%. Trebuie crescut semnificativ bugetul pe AdWords sau trebuie să investim și în SEO ? Este necesară o campanie de email marketing cu o firmă specializată ?

Vă mulțumesc,
Ciprian - Rocast Nord

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)