build

Build.com – retailer online american care vinde instalații sanitare, de iluminat, hardware si electrocasnice, fondat in 2000, in California – foloseste platforma de livrare inteligenta Convey, pentru a cheltui cat mai putini bani si a oferi clientilor experienta de shopping la care se asteapta, citim pe nrf.com.

Build.com foloseste peste 400 de centre de distributie, colaboreaza cu peste 350 de vanzatori si are experti in-house care ofera sfaturi pertinente clientilor interesati pentru fiecare categorie de produse. In plus, compania organizeaza asa-numitele „zile de brand”, in care producatorii vin la sediul ei si isi prezinta produsele. „Cred ca ne putem compara cu Nordstrom ca experienta de shopping si relatii cu clientii excelente”, spune Marshal Downey (director de marketing direct la Build.com). Traficul pe site atinge lunar numere cu 8 cifre, spune Downey, veniturile indreptandu-se spre 750 de milioane $/an.

Build.com nu detine insa centrele de distributie si ritmul in care acestea livreaza produsele ori pretul la care o fac nu putea fi influentat de compania online. Parteneriatul cu cei de la Convey inseamna ca acum decizia legata de livrare nu mai apartine acestora, ci acestui sistem inteligent, care, dupa 2 saptamani de analizare a datelor trimise de Build, a optimizat rutele de transport si a ales transportatorii cei mai ieftini.

Acum, explica Downey, Build.com economiseste 15 – 17 $/livrare, ceea ce e o suma importanta avand in vedere numarul mare de livrari ale companiei. „Cand faceam previziunile de afaceri alaturi de Convey, calculasem economii de 8 $ pe fiecare livrare. Dublarea acestei sume e un mare castig pentru noi”, spune directorul. Acum, compania lucreaza alaturi de Convey la dezvoltarea unui sistem de tracking al comenzilor.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)