Prin programe de loialitate! Da-le oamenilor un motiv sa revina pe site-ul tau pentru a cumpara si altadata ceva si acestia vor reveni, scrie Selfstartr.com. Degeaba vinzi un borcan de dulceata unui client, daca acesta va fi primul si ultimul pe care omul il cumpara de pe site-ul tau, de exemplu! Pentru a-i incuraja sa revina mereu la magazinul tau online (si sa te recomande si prietenilor lor), investeste in relatii cu clientii, produse menite sa creeze experiente pozitive pentru acestia si programe de loialitate care sa-i determine sa cumpere din nou. Site-ul amintit scrie ca 83% dintre clienti revin la un magazin online gratie acestor programe.

Astfel, poti determina un client deja existent sa cumpere iar de la tine in proportie de 60-70% si poti converti un simplu vizitator pe site in proportie de 5-20%. Dar nu trebuie sa te concentrezi pe incasari, pe ideea ca omul trebuie sa cheltuie bani pe site-ul tau ca sa primeasca ceva la schimb de la tine. Arata-i clientului ca ii apreciezi fidelitatea, ofera-i experiente pozitive pe termen lung si nu uita ca e de 6-7 ori mai greu sa atragi un client nou decat e sa pastrezi unul deja existent. Şi daca maresti rata de pastrare a clientilor existenti cu doar 5%, profitul iti va creste cu 95%!

Value-Of-Customer-Loyalty

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)