Am si eu o nelamurire, pe care incerc sa o pun in dezbatere de ceva timp:
Pe site-ul nostru, in momentul in care se comanda anumite produse, automat sunt adaugate mici "cadouri": o pereche de cercei, o bratara, etc. conform ofertei in vigoare.

Am intalnit cateva cazuri, cand, dupa livrarea coletului catre client, au revenit cu telefon la noi ca nu au regasit in colet acele cadouri. Cu siguranta pot spune ca am atasat in colet si acele produse, insa cum ii pot dovedi clientului ca atunci cand am predat curierului pachetul, existau?

De obicei pentru noi conteaza multumirea clientului, si nu am facut nici un fel de comentariu in aceste cazuri, trimitand din nou pe costul nostru "completarea", insa as vrea sa stiu cum pot reorganiza acest minus? Pe comanda apare specificat produsul oferit cadou, pe factura la fel. Si totusi unii sustin ca nu le regasesc in pachet - in anumite cazuri stiu si cum au fost ambalate.
La urma urmei, aceste retrimiteri costa: transport + pretul de achizitie al produsului .

Voi cum procedati?

Multumesc anticipat.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)