shoptalk europe

In perioada 8 – 11 octombrie, la Copenhaga a avut loc Shoptalk Europe, conferinta despre retail la care au participat peste 2.300 de persoane (inclusiv 360 de CEO si 225 de speakeri din partea unor companii de renume, ca Alibaba, eBay, Tesco, Amazon ori Pinterest).

Editia europeana este doar unul dintre evenimentele marca Shoptalk, care isi doreste sa fie catalizatorul pentru dezvoltarea ecosistemului mondial e-commerce si de retail (mai exista si Shoptalk US, si un eveniment global, care va avea loc pe 18 – 21 martie 2018, la Las Vegas). Esmmagazine.com a fost prezenta la fata locului si relateaza:

  • Michael Dubin (fondatorul Dollar Shave Club) a explicat ca retailerii trebuie sa invete cat mai multe despre clienti si preferabil direct de la ei; vorba „clientul nostru, stapanul nostru” nu mai e valabila, in loc trebuie sa credem ca „clientul este totul”
  • Jerry Storch (Hudson’s Bay) crede ca afacerile multichannel care bifeaza toate cerintele clientilor vor fi castigatoare pe termen lung
  • retailerii care vor face schimb de informatii vor crea experiente de nota 10 pentru clienti si vor fi mai puternici decat retailerii care nu stiu sa coopereze intre ei; mai ales in retailul traditional, cu magazine fizice, e valabil asta
  • Terry von Bibra (Alibaba) – consumatorul nu gandeste in termeni de „online” sau „offline”, doar magazinele fac asta, deci distinctia e-commerce vs. comert nu exista pentru client

Urmariti prezentarea din deschiderea evenimentului, sustinuta de Anil Aggarwal (fondator si CEO Shoptalk) si Zia Daniell Wigder (Chief Global Content Officer Shoptalk), mai jos.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)