Definitie: Real Time Marketing.

Afisarea unui continut specific in timp real la actiunile clientilor este o practica inca noua. Este inca nevoie sa intelegem cum functioneaza real-time marketing, sa investim in echipamente si in tehnologiile potrivite, precum si sa existe un program de marketing integrat in cadrul companiei.

IBM a intervievat mai mult de 500 de companii din intreaga lume si a intrebat in special magazinele online performante, lideri pe nisele lor. Acestia din urma sunt un grup pe care IBM il defineste ca facand parte dintre cei 20% in ceea ce priveste integrarea mediilor de comunicare si folosirea tehnologiei. Pe langa aceste caracteristici, IBM a descoperit ca, in acest an, doi din cinci lideri faceau deja oferte in timp real clientilor, pe baza unui anume context pentru client, ceea ce este un proces destul de sofisticat. Spre deosebire de lideri, aceasta practica este rar intalnita in randul firmelor mai putin performante, numai 15% dintre acestea practicand-o in acest an.

Analizarea tuturor datelor este o parte importanta de unde incepe procesul de real-time marketing, pe masura ce companiile incearca sa-si inteleaga clientii si sa-si intemeieze actiunile de marketing pe baza informatiilor pe care le colecteaza. Segmentarea era cea mai des intalnita tehnica in statisticile si previzionarile legate de intelegerea si fundamentarea activitatilor despre clienti, pentru 65% dintre lideri si 49% dintre celelalte companii.

Cheia real-time marketing-ului este de a folosi apoi datele si analizele pentru a livra mesaje in timp real real prin tehnologii automate, care sa poata raspunde rapid la actiunile clientilor prin plasarea de ad-uri, marketing contextual si alt tip de continut pe canalele apropiate. Majoritatea companiilor folosesc automatizarea pentru formatele de tip online display. De asemenea, a fost extrem de comuna, pentru majoritatea companiilor, utlizarea automatizarii in social media, respectiv pentru 70% dintre lideri si 58% dintre celelalte firme.

In cazul online video si aplicatiilor mobile diferentele cresc in mod substantial. Mai mult de doua treimi dintre lideri isi automatizeaza procesele pe online video, fata de 44% dintre restul companiilor. In cazul aplicatiilor mobile, automatizarea o fac 63% dintre lideri si 40% dintre restul firmelor. Video-ul si aplicatiile mobile par sa fie urmatoarele frontiere in real-time marketing pentru multe companii.

Sursa: http://www.emarketer.com/Article/How-Companies-Using-Real-Time-Marketing/1009945

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)