programmatic ads

Lumea advertising-ului este un mars spre automatizare, iar destui advertiseri apeleaza, in mediul online, la reclama ghidata de algoritmi programati (reclama vanduta in timp real, printr-un process automatizat de analiza a utilizatorilor si optimizare) – adica la Programmatic Advertising/PA.

Dar una dintre principalele probleme legate de PA este ad blocking-ul, scriu cei de pe site-ul emarketer.com: conform unui studiu din februarie 2016, 3 din 4 angajati in domeniul marketingului din America spun ca ecosistemul PA-ului este afectat negativ de blocarea reclamelor online. RBC Capital Markets si Advertising Age a luat la intrebari 1.960 de angajati din domeniu si i-a intrebat despre efectele ad blocking-ului asupra PA-ului, iar rezultatul a fost ca 58% dintre repondenti au spus ca acesta e unul intrucatva negativ si 20% - ca este extrem de negativ.

206985

Un studiu separat (efectuat de cei de la Cowen and Company si facut public in ianuarie anul acesta) spune ca ad blocking-ul este una dintre principalele probleme pentru cei care investesc in PA: 57% dintre repondenti au dat vina pe masuratorile pe mai multe dispozitive, 47% pe fraude si ad blocking, iar 35% pe ad blocking-ul pe smartphone-uri.

203235

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)