chatbot

Tinerii din Generatia Z (18 – 24 de ani) sunt obisnuiti sa comunice rapid, prin mesaje la care li se raspunde imediat, deci ei sunt varful de lance al marketing-ului conversational contemporan, scrie thedrum.com. Pentru a-i transforma in clienti, marketerii trebuie sa ii atraga cu ajutorul chatbotilor (mecanisme care ofera asistenta automatizata onscreen, discuta cu potentialii cumparatori si ii ajuta cu sfaturi, pentru a construi loialitatea de brand si a genera vanzari) si am scris deja despre cum arata un chatbot de nota 10.

Unui tanar client al unui magazin online (unul care vinde vacante, de exemplu), un chatbot ii ofera raspunsuri instantanee, comunicare in timp real, posibilitatea de a gasi mai rapid excursia perfecta pentru ei, de a restrange rapid oferta. Daca un chatbot nu ii ofera unui client sansa de a-i pune intrebari in mai mult de 5 minute de cand a ajuns pe site-ul tau/a dat click pe reclama ta, iti scad de 10 ori sansele de a interactiona cu el. Dupa 10 minute, acestea se reduc cu 400%.

Chiar daca Generatia Z e frustrata de reclamele turistice video automate (in proportie de 45%), studiile arata ca 65% dintre consumatorii care vad un astfel de ad intreprind o actiune imediat dupa aceea. Daca vad o astfel de reclama seara si au nevoie de informatii, un chatbot ii poate incuraja sa ceara mai multe detalii, sa-si lase datele de contact in mesaj, pentru a putea fi contactati ulterior, in timpul orelor de program, de angajatii agentiei de turism online. Printre brand-urile care apeleaza deja la chatboti se numara MSC Cruises, Microsoft, H&M si Sephora.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)