daniel burrus

Futurologul Daniel Burrus (foto, CEO al Burrus Research) scrie, pe burrus.com, ca brand-urile si-au dat seama care este cheia succesului in lumea digitala: evolutia constanta, pentru a ramane competitive si relevanti in ochii consumatorului. Si ca urmatorul domeniu in care ar trebui sa evolueze companiile este cel al felului in care accepta plata.

Un recent sondaj de opinie global marca Ovum („2016 Global Payments Insight Survey: Bill Pay Services”) indica urmatorul fapt: din 2015, 25% dintre companii nu mai accepta plata cash! Intr-o piata in care tot mai multi clienti renunta la banii pe hartie si prefera sa achite contravaloarea bunurilor/serviciilor via card, portofel electronic sau smartphone, vom vedea tot mai multe sisteme de plata inovative, spune Burrus.

In acest context, companiile trebuie sa profite de sansele oferite de aceasta schimbare de mentalitate a consumatorului, dar si de avansurile din domeniul tehnologic (autentificarea biometrica, plata in timp real etc.), pentru a se asigura ca au un avantaj clar in fata competitorilor si ca mai exista pe piata in 5 ani. Problema este ca multe dintre ele nu sunt atat de flexibile pentru a implementa astfel de inovatii. In ce ar trebui sa inoveze companiile in acest context? Viteza, accesibilitate, securitate si simplitate:

  • usurarea vietii clientilor, obisnuiti sa rezolve totul cu un singur click, simplu si usor
  • protejarea informatiilor personale este vitala, iar clientii sunt extrem de preocupati de asta: orice greseala in acest domeniu poate duce la inchiderea companiei care a comis-o
  • implementarea in SUA a sistemului de plata prin card, in care utilizatorul foloseste un PIN unic, dupa introducerea cardului in aparat, ca in Europa
  • telefon = portofel: plata prin smartphone, prin generarea unui token unic, fara a oferi comerciantului informatii despre tine sau cardul tau
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)