chatbot Robotii personalizati de brand (conturi automate ale brand-urilor, care utlizeaza AI/inteligenta artificiala si care comunica cu mii de utilizatori, oferindu-le informatiile cautate intr-o interfata de tip Messenger) sunt la moda, dar cum te asiguri ca banii investiti in implementarea unuia pentru magazinului tau online sunt bine folositi? Cio.com ne ofera raspunsul, cu ajutorul lui Ben Lamm (CEO Conversable, companie care a construit chatboti pentru brand-uri ca TGI Fridays, Whole Foods, Budweiser si Shake Shack)!

  • un chatbot de nota 10 este centrat pe client – trebuie sa inteleaga ce vrea clientul tau, spune Lamm, sa fie creat pentru a indeplini anumite scopuri pe care ti le propui (sa creasca valoarea brand-ului, sa usureze cumpararea de produse pe site, etc.) si sa evolueze constant (angajatii tai trebuie sa raspunda la intrebarile la care cahtbot-ul s-a blocat si sa ii poata modifica raspunsul)
  • incepe prin a creiona ideea de baza a conversatiei – la ce intrebari poate raspunde chatbot-ul si care vor fi raspunsurile standard; testeaza produsul final, pentru a vedea cum poate fi imbunatatit
  • integreaza chatbot-ul in sistem – chatbot-ul trebuie sa aiba acces rapid la toate informatiile legate de produsele tale, pentru a raspunde clientilor (si cat costa un produs, si cate calorii contine o salata din meniu, de exemplu)
  • evolutie continua – odata lansat, chatbot-ul trebuie imbunatatit prin algoritmi mereu noi, care sa il invete cum sa raspunda, cum sa poate conversatii din ce in ce mai sofisticate
  • un chatbot prost conceput va incerca sa faca prea multe, va esua si va da nastere la numeroase probleme; nu incercati sa faceti un chatbot multifunctional, va facei un deserviciu si voua, si afacerii, si clientilor vostri; chatbotii trebuie sa aiba un scop precis, pe care sa se axeze exclusiv
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)