225408

In decembrie anul trecut, in Coreea de Sud, vanzarile e-commerce pe dispozitive mobile au atins 3,487 trilioane KRW (adica 3,08 miliarde $), scrie emarketer.com, via agentia de statistica Statistics Korea (KOSTAT). Acum, m-commerce-ul constituie peste jumatate din totalul vanzarilor online B2C din tara asiatica (53%, in crestere cu trei procente fata de aceeasi perioada a anului anterior, dar in scadere cu 3,4% fata de noiembrie 2016). Total care a atins 6,188 trilioane KRW (adica 5,47 miliarde $) in decembrie 2016.

Din 2014 incoace, m-commerce-ul e din ce in ce mai extins in tara asiatica in care toata lumea are smartphone (anul acesta, eMarketer estimeaza ca 72,2% din populatie va utiliza unul) si viteza medie a Internetului era una dintre cele mai mari din lume (11,2 Mbps in Q3 2016): in decembrie 2015, vanzarile e-commerce pe dispozitive mobile reprezentau 2,679 trilioane KRW, iar totalul vanzarilor online B2C era de 5,361 trilioane KRW; in decembrie 2014, sumele erau de 1,870 trilioane KRW, respectiv 4,633 trilioane KRW.

Vanzarile m-commerce sunt din ce in ce mai populare in randurile tinerilor sud-coreeni. In ianuarie 2017, un studiu efectuat de DMC Media in randurile cumparatorilor online din tara asiatica, 59,2% ditre persoanele de 20 – 29 de ani au spus ca smartphone-ul este principalul dispozitiv pe care cumpara produse/servicii online. Pentru persoanele de 30 – 39 de ani, procentul scade usor, la 56,3%.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)