online_shopping

Compania de audit si consultanta Deloitte a comparat raspunsurile a 5.100 de cumparatori, pentru a determina abilitatea retailer-ilor de a influenta calatoria clientului, am descoperit pe mediapost.com. Aceasta e la un nivel extrem de scazut, noteaza raportul, acestia neputand trece destul de rapid de la centrarea pe vanzarea de produse la centrarea pe nevoile clientului.

Doar 30% dintre repondenti spun ca sunt influentati de reclamele retailer-ilor, fata de 70% acum 2 ani (studiul este la a patra editie). Doua treimi dintre consumatori (adica 66%) prefera sa isi controleze singuri calatoria de shopping, cifra cu 36% mai mare decat acum 2 ani, fiind refractari la faptul ca unele site-uri le restrang activitatea, nu le dau instrumentele dorite, au prea putine sau prea multe filtre.

Acelasi studiu a descoperit ca experientele online pozitive ne determina sa ne impartasim mai usor datele personale si locatia, pentru a beneficia de o experienta de shopping cat mai buna. Cifrele mai spun ca 78% dintre toti amatorii de shopping online au folosit un dispozitiv digital cel putin o data, deci nu doar Generatia Y e pasionata de lumea digitala.

Alta concluzie a datelor celor de la Deloitte este ca niciun retailer online nu poate trage clientii doar prin intermediul site-ului propriu, pe care acestia intra de 6-8 ori/an, nu poate aduna destule date despre acestia pentru a le oferi o experienta personalizata perfecta, cum o fac platforme ca Facebook sau Pinterest – unde utilizatorii petrec cateva ore in fiecare zi.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)