Fashion Days anunţă cea mai mare campanie Black Friday 500.000 de produse şi reduceri de 9,6 milioane de euro timp de trei zile pentru Vinerea Neagră.

Compania lansează special pentru Black Friday aplicația dedicata pentru smartphone-urile și tabletele cu sistemul de operare Android

 

Fashion Days, cea mai mare destinație de fashion din Europa Centrală și de Est, își anunță participarea la Black Friday cu discounturi totale în valoare de 9,6 milioane de euro la 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri internaționale de top. Campania Fashion Days de Black Friday va începe vineri 21 noiembrie, la ora 00:00, şi se va derula timp de trei zile pana la 23 noiembrie inclusiv.

Fashion Days va derula anul acesta cea mai mare campanie Black Friday de până acum. Compania va oferi celor peste 6 milioane de clienți din Europa discounturi care ajung până la 90% la sute de mii de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii atât pentru bărbați, cât și pentru femei sau copii. În ofertă se vor regăsi branduri renumite și apreciate la nivel internațional precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack&Jones, Timberland, Napapijri și multe altele.

Pentru a răspunde cu promptitudine comenzilor clienţilor, compania va suplimenta personalul din depozit şi anunţă un termen de livrare de maximum 5 zile. Mai mult, anticipând un trafic de cel puțin 10 ori mai mare pe durata campaniei, compania a crescut performanța platformei online și va monitoriza sistemele 24 de ore din 24 pentru ca utilizatorii să nu întâmpine nicio problemă în accesarea magazinului.

Campania Fashion Days de Black Friday din 2013 s-a bucurat de succes. În acest an așteptările sunt mai mari, având în vedere triplarea stocurilor de produse fata de anul trecut dar si interesul crescut din partea românilor pentru cumpărăturile online. În 2013, cei mai activi cumpărători au fost femeile în proporție de 63% și doar 37% bărbați. Pentru 2014, Fashion Days si-a propus să echilibreze procentele și va avea oferte speciale și pentru bărbați la îmbrăcăminte și pantofi sport, ceasuri și accesorii. În 2013, categoria cea mai populară a fost cea de pantofi cu 17.237 de perechi achiziționate în cele trei zile dedicate evenimentului.

Fashion Days extinde experiența de shopping și pe Android

Fashion Days anunță cu ocazia Black Friday 2014 și aplicația pentru Android, întregind astfel portofoliul care cuprinde acum aplicatiile pentru iPhone și pentru iPad. Cu patru ore înainte de începerea oficială a Vinerii Negre, utilizatorii de aplicații vor avea acces la anumite oferte și vor putea fi primii care profită de ele. Cu noua lansare compania își consolidează prezența pe dispozitivele mobile și vine în întâmpinarea cerintelor clienților care și-au dorit aplicația pentru dispozitivele lor cu Android. În prezent, 31% din vânzări sunt înregistrate prin dispozitive mobile. Odată cu lansarea noii aplicații, compania estimează o creștere și mai mare a vânzărilor prin acest canal.

Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din România şi Europa de Est, parte a grupului Naspers. Compania de origine elveţiana este prezentă în Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia şi Romania. Celor peste 6 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 200 000 de produse, 100% originale de la peste 500 branduri internaţionale. Fashion Days s-a transformat în 2013 dintr-un club privat de shopping care oferea doar campanii de produse în format flash sale cu reduceri de până la 70%, limitate în timp şi în stocuri, în singura destinaţie de shopping deschisă publicului larg din România care pune la dispoziţia clienţilor săi şi colecţii noi, disponibile în stoc.

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)