gpec

Astazi s-a dat startul GPeC 2016, cel mai important sir de evenimente din domeniul e-commerce din Romania, anunta GpeC intr-un comunicat de presa. Editia din acest an este cea cu numarul 11. Din 21 aprilie si pana in noiembrie, vor urma 8 luni de evenimente e-commerce premium, sub egida GPeC 2016, care includ:

  • 21-31 mai, COMPETITIA MAGAZINELOR ONLINE – e-magazinele cu o vechime minima de 6 luni pe piata, care vor sa isi evalueze site-urile si prezenta online, se pot inscrie in Competitia GpeC (primind gratuit, pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro, a.k.a. certificatul de „Magazine de Incredere”, care respecta legislatia in vigoare); peste 20 de experti in e-commerce vor analiza website-urile, in doua etape; taxa de inscriere porneste de la 260 €, dar magazinele online primesc servicii si beneficii de minimum 2.920 € (aici gasiti lista de avantaje: avantajele-participarii); termenul limita de inscriere este 31 mai 2016

  • 25-27 mai, GPEC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce din tara noastra se va desfasura la Bucuresti; 8 speakeri internationali si cei mai buni specialisti autohtoni vor urca pe scena in cele 3 zile de eveniment; amatorii vor fi intampinati cu panel-uri, statistici, workshop-uri tematice; biletele au fost puse in vanzare (doar azi, 21 aprilie, pana la ora 23:59, pretul unui bilet pentru toate cele 3 zile este de 117 €, iar pana pe 15 mai inclusiv, un bilet pentru toate cele 3 zile costa 147 €); mai multe detalii, aici: gpec-summit-mai
  • 24-29 august, SCOALA DE VARA GPEC – 5 zile pline de 12 workshop-uri intensive de e-commerce, la munte (Moeciu de Sus, Brasov); aceasta este a 6-a editie anuala; inscrierile incep in iulie si costa in jur de 2.800 lei/persoana (all-inclusive)

  • noiembrie, GPEC SUMMIT – inainte de desemnarea castigatorilor anului in comertul electronic romanesc, toamna aduce 2 zile de conferinta  cu diversi speakeri din domeniu

  • noiembrie, GALA PREMIILOR E-COMMERCE – performanta in domeniul comertului electornic vor fi rasplatite cu trofeul GpeC, acordat la 3 categorii: premiile magazinelor online inscrise in Competitia GpeC (acordate in functie de votul juriului), premiile bancilor procesatoare de plati (acordate in baza statisticilor furnizate de RomCard) si premiile proprietare GpeC (acordate principalelor companii furnizoare de solutii si servicii e-commerce cu rezultate notabile in 2016)

Pentru mai multe informatii despre evenimentele din cadrul GpeC 2016, accesati gpec.ro.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)