Clientul nu vrea sa isi plateasca taxele de retur, adica el vrea ca noi sa ii platim curierul sa vina sa i-a produsele. ma ameninta ca depune plangere.
Noi asa avem pe site, va rog sa imi spuneti daca este gresit ceva ?
si ce se poate intampla daca depunde plangere. Noi nu am refuzat sa primim returul

RETURNAREA PRODUSELOR
Atentie!! Coletele se vor trimite inapoi doar prin curier rapid. Iar in colet, se va pune, langa produs, o coala A4 cu numele si contul bancar, in care vor fi returnati bani. Banii vor fi trimisi inapoi in 15-20 zile lucratoare! Multumim pentru intelegere!

Produsele se pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

In vederea returnarii produselor trebuie respectati urmatorii pasi:

- Produsele trebuie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;
- Nu trebuie sa poarte urme de purtare;
- Trebuie sa contina etichetele si documentele cu care au fost trimise;
- Nu se accepta colete cu ramburs;
- Cheltuielile transportului de retur vor fi suportate de catre client;
- Este alegerea dvs daca doriti banii inapoi sau un alt produs.
- Contravaloarea produselor va fi returnata in maxim 15-20 zile lucratoare, prin transfer bancar.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)