Mobile Shoppers 1

In 2015, americanii au cumparat de doua ori mai multe produse/servicii folosindu-si telefonul smart, iar in 2016, se prefigureaza ca m-commerce-ul va fi „responsabil” de aproape o treime dintre vanzarile retail online, in SUA. Prin urmare, Nielsen s-a intrebat care e cel mai important factor care ii motiveaza pe cumparatorii americani pe smartphone/tableta?

Conform studiului despre Q4 2015 („English Language Mobile Wallet Report”), realizat pe un esantion de internauti de peste 18 ani, care au cumparat ceva online in ultimele 30 de zile, pe smartphone si pe tableta, cumparatorii tin cel mai mult – in proportie de 63%, respectiv 62% – sa vada imagini cu produsul pe care se gandesc sa il cumpere, aflam de pe emarketer.com. Nielsen a luat la intrebari 3.734 de americani, in ultimele trei luni ale anului trecut, pentru a afla rezultatele amintite.

Pe locul doi in clasament s-a plasat dorinta de a avea o versiune mobile a site-ului-mama (aproape jumatate dintre cumparatorii de pe smartphone si peste o treime dintre cei care au cumparat folosindu-si tableta au indicat asta), iar pe locul trei – posibilitatea de a citi online review-uri ale altor cumparatori. Utilizatorii tabletelor considera mai importanta marimea textului/link-ului pe un site (25%) decat cei ai telefoanelor smart (17%).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)