Reducerile ii indeamna pe cumparatorii instariti sa cumpere.

E foarte probabil ca un consumator bogat sa detina un smartphone sau o tableta, iar aceste dispozitive devin unelte esentiale pentru efectuarea cumparaturilor in cazul acestor persoane cu venituri mari. In Aprilie 2013, Luxury Institute a chestionat utilizatori de internet din Statele Unite cu varsta de peste 21 de ani si venituri anuale de peste 150.000 de dolari si a aflat ca peste 8 din 10 detineau un smartphone, in timp ce 56% au spus ca detin o tableta. Ratele de penetrare sunt cu mult peste media populatiei totale in ceea ce priveste smartphone-urile si tabletele.

In timp ce consumatorii instariti se simt din ce in ce mai confortabil cu dispozitivele lor mobile, ei se folosesc de ele in timpul procesului de cumparare. Luxury Institute a aflat ca cea mai comuna utilizare a smartphone-urilor in acest sens o reprezinta cautarea informatiilor despre magazine. Dupa aceasta urmeaza studierea produselor si compararea preturilor.

Pe tableta, consumatorii au fost mai cu seama interesati sa caute poze cu produsele si sa citeasca pareri si recomandari ale utilizatorilor. Aceste lucuri arata imporanta tot mai mare pe care comerciantii de lux trebuie s-o acorde pentru a avea o prezentare a produselor atractiva si interactiva pentru tablete, deoarce acestea sunt folosite ca unelte prin care clientul analizeaza pe indelete informartiile, ca sa cunoasca mai bine ceea ce este interesat sa cumpere.

In ceea ce priveste cumparaturile propriu-zise, magazinul inca a fost desemnat de clientii instariti ca fiind cel mai popular loc pentru a face o achizitie, potrivit unui procent de 78% din respondenti. Cumparaturile online prin intermediul PC-ului au urmat imediat insa, 77% din clienti declarand ca folosesc aceasta metoda. Femeile au fost cu 6% mai inclinate spre aceasta varianta, in timp ce barbatii au o tendinta mai mare pentru cumparaturile de pe mobil.

Variantele mobile ale site-urilor, accesate de pe tablete, au avut cel mai mare procentaj din totalul cumparaturilor efectuate de pe dispozitive mobile, 1 din 5 consumatori folosind aceasta metoda. Alti 11% au folosit o aplicatie pentru tableta ca sa cumpere ceva. 14% din consumatorii instariti au folosit reteuaua mobila pe alte dispozitive in afara tabletelor pentru cumparaturi, iar 12% au folosit o aplicatie mobila.

Si chiar daca acesti clienti au multi bani pe care-i pot cheltui, asta nu inseamna ca o oferta buna nu-i va atrage. Pe tablete, ofertele speciale sau reducerile au reprezentat principalul motiv pentru care respondentii la chestionar au declarat ca au facut cumparaturi prin intermediul acestor dispozitive, 43% dintre ei spunand ca acest lucru i-ar influenta decisiv. Pe smartphone-uri, ofertele promotionale au iesit la egalitate cu usurinta in utilizare, la 45%, ca principale motive pentru a cumpara ceva in acest folosind aceste aparate.

Sursa: http://www.emarketer.com/Article/Affluent-Shoppers-Make-Mobile-Essential-Stop-Purchase-Funnel/1009954

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)