In urma cu cca. 6 luni am fost "vizitat" la sediu de catre o persoana de la Protectia Consumatorului ce s-a autosesizat in legatura cu anumite date de la termene si conditii ale site-ului meu. Mi-a spus ca a ajuns pe site-ul meu deoarece niste produse care le cauta le-a gasit la mine pe site.

Cu aceasta ocazie l-am intrebat unde ma pot interesa, daca exista un normativ cu referire la produse si garantia ce trebuie acordata clientului. Cine stabileste nominal un anumit produs in ce categorie se incadreaza si ce garantie trebuie acordata.
Respectiva persoana de la Protectia Consumatorului mi-a raspuns ca exista o lege de prin anii 2010 (daca nu ma insel) unde comerciantul nu mai este obligat sa acorde nici macar 1 zi de garantie la un produs daca respectivul produs nu are o garantie de conformitate de la fabricant.

Fiindca in momentul respectiv nu mi-am notat, nu mai tin minte despre ce lege este vorba, va intreb pe Dv. ce-mi puteti spune referitor la aceasta problema. Cine stabileste garantia la produse/anumite produse.
De ex: daca vand un bec cu led-uri in valoare de 7 lei ce garantie trebuie sa acord acestui produs fata de de un telefon in valoare de 400 lei, fata de un televizor in valoare de 3500 lei.

Ridic aceasta intrebare si fac referire la garantia in timp a unui produs nicidecum la cele 10 zile unde comerciantul care cumpara de la distanta poate returna produsul.

Va multumesc.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)