200639

Un studiu efectuat in luna octombrie (de Ipsos, pentru Offers.com) a descoperit ca femeile si tinerii din generatia Y (nascuti intre 1980-2000) intra cel mai des online pentru a cauta oferte speciale si promotii de Sarbatori. Conform emarketer.com, 22% dintre cumparatoarele online verifica pe Internet ofertele speciale inainte de a cumpara fiecare cadou, in aceasta perioada, si aproape o treime dintre ele (32%) verifica doar cateodata ofertele disponibile.

Prin comparatie, barbatii cauta mereu oferte online in proportie de doar 14%, 26 de procente dintre repondenti au spus ca verifica doar cateodata promotiile si 15% nu fac asta niciodata. Tinerii (18-34 de ani) cauta in proportie mai mare oferte speciale online: 27% dintre ei fac asta inainte de a cumpara orice cadou. In timp ce doar 9 % dintre persoanele de peste 55 de ani intervievate fac la fel. Alt sondaj (realizat in iulie, pentru G/O Digital) scotea la iveala faptul ca motoarele de cautare sunt primul pas facut de consumatori in drumul spre ofertele online de Sarbatori.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)