Mobile_payment

Recent, platforma de plata chinezeasca WeChat Pay (lansata in 2013) a impulsionat platile mobile in China cu „No Cash Day” (8 august), scrie chinadaily.com.cn. In perioada 1 – 7 august, fiecare prima plata a zilei efectuata de utilizatorii platformei intr-un magazin offline afiliat programului „No Cash Day” le oferea acestora sansa de a castiga pana la 888 yuani (133$); pe 8 august, plata cu WeChat Pay le permite utilizatorilor sa plateasca cu banii acumulati in zilele anterioare, beneficiind in plus de un discount la plata. 700.000 de magazine fizice fac parte din campanie.

„No Cash Day” a aparut anul trecut (cand in campanie erau implicate doar 80.000 de magazine) si nu este prima initiativa de acest gen: rivalul Alipay (platforma apartinand celor de la Alibaba Group, care este liderul in domeniu) are de gand sa isi rasplateasca utilizatorii cu 100 de milioane de yuani (15 milioane $): in perioada 20 iulie – 30 octombrie, acestia pot primi o reducere de pana la 999 de yuani (150$) de fiecare data cand folosesc Alipay pentru a plati tranzactii in magazine offline. Alipay detine (in Q1 2016), conform firmei de cercetare Analysys, 63,41% din piata, urmata fiind de Tenpay (care deţine WeChat Pay).

La lansarea din 2013, WeChat Pay s-a promovat trimitand clientilor, in timpul Festivalului Primaverii, plicuri rosii continand bani – traditie menita a aduce binecuvantarea in casele acestora.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)