logo_cel

In septembrie, CEL.ro implineste 12 ani pe piata de electro-IT online din Romania, unde detine locul 2, anunta compania intr-un comunicat de presa. Cel mai mare retailer online cu capital integral romanesc, care are 150.000 de vizitatori zilnic, va sarbatori momentul cu reduceri masive si lansarea unei noi interfete a site-ului. Intr-un infografic edificator, CEL.ro a inclus cele mai relevante cifre legate de evolutia companiei pe piata:

infografic-cel

 

  • in 2005, la un an de la aparitie, retailerul avea cativa angajati si 40 de categorii de produse pe site; in 2016, are peste 150 de angajati si 490 de categorii pe site

  • in 2005, 1.000 de clienti plasau 1.000 de comenzi si cumparau 1.750 de produse; in 2016, in jur de 800.000 de clienti, vor face, pana la sfarsitul anului, aproximativ 1,5 milioane de comenzi si vor cumpara 2,5 milioane de produse
  • in 2005, pe site au fost adaugate 280 de produse; anul acesta, cifra a crescut la 52.000; in prezent, pe CEL.ro se gasesc aproximativ 279.000 de produse
  • anul 2011 a marcat o crestere a numarului de comenzi cu 65%, iar a cifrei de afaceri cu 60%
  • in 2005, cifra de afaceri era de 2 milioane de lei; in 2015, CEL.ro anunta ca o cifra de afaceri de 178 milioane de lei si se asteapta la cresteri de aproximativ 45% pentru 2016 (crestere datorata echipei si dezvoltarii accelerate a e-commerce-ului, aparitiei si dezvoltarii tehnologiilor, schimbarii comportamentului consumatorului online, sistemului de logistica  si folosirii tot mai frecvente a dispozitivelor mobile)
  • in 2012, retailerul inregistra cea mai mare crestere a cifrei de afaceri avuta de un magazin online din Romania: 70% fata de anul precedent (de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de principalul competitor si de 18 ori mai mare fata de cea a pietei electro-IT; acesta este momentul in care isi consolideaza pozitia in piata)

CEO-ul companiei, Tiberiu Pop, a povestit intr-un interviu recent, pentru bursa.ro, ca magazinul online de IT&C cauta o finantare de cel putin 10 milioane € („Pentru a putea ajunge la nivelul vanzarilor Emag”), deoarece singurul factor care ii impiedica sa isi tripleze cifra de afaceri este lipsa de capital. Clientul tipic al CEL.ro este „barbat intre 25-45 de ani, foarte economy”, spune Pop, explicand ca, dupa ce firma va fi preluata de un investitor, ar vrea sa isi extinda afacerea si transfrontalier.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)