Ce sugestii aveti pt identificarea corecta a segmentului de cliente?

Intrebare

Buna! Am un start-up exclusiv online cu pantofi de dama (preturi medii).

Utilizez Facebook pentru promovare, vad ca am si pana la 3% reactii din total reach (adica 3% sa zicem, dau click pe ad), insa nu observ nicio crestere a vanzarilor.

Sunt aceleasi si nu am cum sa stiu daca sunt din reclame sau sunt pe cale naturala. Cred ca gresesc undeva in targetarea de pe Facebook sau nu imi dau seama.

Cert este ca mi-ar prinde bine cateva idei pentru;
– sa identific mai bine care sunt cu adevarat clientele mele
– sa pot urmari o conversie a acestor reclame (= bani si timp) 🙂

Va multumesc!

Topic deschis 0
Campanii in Social Media PPC & Adwords Diana2016 3 ani 2 raspunsuri 139 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Buna,

    In fashion partea vizuala e f importanta. Searchul nu reuseste sa compenseze asta. FB converteste bine, pentru ca filtreaza si de gusturi prin pozele. Cel putin asa este la noi. Plus costurile de FB sunt mult mai mici decit pe search.

    Cele mai bune rezultate le-am obtinut cu reclame carousel de website clicks, mai putin cele de conversie si mai putin boost-urile din pagina. Selectarea targetului se poate face pe interese, varsta, sex… Sau daca pina in mom actual site-ul a convertit bine si aveai instalat pixelul de FB poti sa iti faci o audienta bazat pe ce a venit pe site in ultimele 180 de zile si un similar 3%.

    De asemenea, ar fi interesant sa vezi in analytics si ce face lumea venita pe site, cite pagini acceseaza, cit timp, etc pe fiecare canal (FB, google, etc). Toate acestea sunt pasi in procesul de achizitie si iti dau indicii bune chiar daca nu ai imediat conversii de vanzare. Fashionul vine cu mult window shopping :-).

    Daca nu ai cod de analytics si pixel de FB pentru anumite platforme (ex. Presta) exista module de cumparat la preturi modice care fac aceasta treaba.

    Multa bafta.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.