Ubicuul Facebook are peste 1 miliard de utilizatori zilnic, scrie research.frac.tl, iar utilizatorul obisnuit al retelei de socializare a lui Mark Zuckerberg – care este in continuare cea mai utilizata din galaxia sociala – detine un potential enorm, cand vine vorba despre marketing si ce aleg oamenii sa imparta cu prietenii din lista lor. Pentru a determina ce fel de continut este cel mai des share-uit pe Facebook, site-ul amintit a luat la intrebari pe aceasta tema 2.000 de utilizatori (91% dintre ei sunt persoane care dau share regulat) si au descoperit urmatoarele:

  • utilizatorul obisnuit de Facebook intra pe site zilnic si majoritatea (56%) intra de mai mult ori in fiecare zi
  • da cel putin o data/saptamana share la ceva, preferand video-uri simpatice si ignorand articolele politice greoaie
  • barbatii sunt cu 8% mai predispusi decat femeile sa dea share unui continut politic sau satiric
  • femeile sunt de doua ori mai predispuse decat barbatii sa dea share la continut video cu animale simpatice si bebelusi si cu 5% mai predispuse sa share-uiasca imagini cu mancare
  • 38% dintre utilizatorii de toate varstele (care intra pe Facebook o data pe luna sau mai rar) au dat share la un articol/video amuzant in ultimele 30 de zile
  • tinerii/Generatia Y (persoanele nascute intre 1977 – 1998): barbatii sunt cu 5% mai predispusi sa nu dea share online; tinerii nu deu share la continut politic, dar sunt cei mai predispusi sa dea share la meme-uri
  • Generatia X (persoane nascute intre 1967 – 1976): da cel mai putin share la poze cu mancare
  • batranii (cei nascuti inainte de 1967): prefera sa share-uiasca continut politic, dar nu si mem-uri ori continut satiric; femeile in varsta dau mereu share la filmulete cu animale sau copii

Facebook Sharing

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)