Ce intrebari sa pui pentru a fundamenta o strategie de SEO?

Intrebarile sunt:

  1. Ce face compania mea pentru a raspunde la intrebarile celor ce cauta in prezent sau in viitor?
  2. Ce face compania mea si nu face nimeni altcineva in domeniu? Cu ce ma diferentiez?
  3. Cine va transmite mai departe mesajul meu? Cine sunt cei care ma recomanda? Cine ia mesajul nostru si il transmite altora?
  4. Care este procesul nostru pentru a transforma un vizitator in client? (exemplu – prin diferite canale, de tip retele sociale, newsletter, blog, site, reclame platite, aparitii in media, un vizitator afla de noi, dar, din aceste canale, va fi influentat, probabil, cel mai mult de A si B, si hotarator de B) Cum e convertit un vizitator ocazional al site-ului in client, ce pasi urmeaza, in online?
  5. Cum facem ca ceea ce producem noi sa aiba urmatoarele caracteristici pentru motoarele de cautare: sa fie usor de parcurs, de indexat, de inteles, si, ulterior, sa se poata „mandri” cu continutul nostru, sa il considere de valoare?

Un clip video extrem de simplu si extrem de fundamental despre SEO, de pe MOZ.com

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)