Carrefour

In al doilea trimestru din 2016 (aprilie – iunie), Carrefour, Walmart si Metro au bifat o serie de inovatii in magazinele offline si la nivel digital, aflam de pe retailanalysis.igd.com:

  • CARREFOUR: si-a lansat site e-commerce la Beijing, la final de aprilie (integrand in el elemente ca livrare la magazin, service bilingv si shopping prin intermediul unei aplicatii mobile); are de gand sa testeze, la Paris, livrarea intr-o ora a produselor, vrea sa introduca Apple Pay si testeaza, la Lille, un carucior de cumparaturi conectat digital la o tableta (menit sa transforme experienta de cumparaturi in supermarket intr-una mai rapida si mai eficienta, caruciorul digital permite clientului sa descopere ce reduceri si promotii se practica in magazin, sa gaseasca produsul dorit mai usor, pe rafturile si culoarele magazinului, sa dea like produselor preferate si sa isi incarce digital listele de cumparaturi pe tableta)

  • WALMART: lucreaza la un sistem de livrare la domiciliu pentru cumparaturile facute in magazinele fizice, colaborand cu Uber, Lyft si Deliv, pentru a oferi cumparatorilor solutii mai accesibile; cresterea in domeniul e-commerce a fost sub asteptari, iar venitul total al companiei a crescut cu 0,9% in H1 (cele mai mari cresteri inregistrandu-se in SUA si pe plan international); extinde initiativa Walmart Pay (care permite doritorilor sa plateasca toate cumparaturile cu ajutorul smartphone-urilor iOS sau Android, prin aplicatie mobila) in mai multe magazine americane (si atat, deocamdata)

    starship-delivery-robot
  • METRO: in Dusseldorf, un magazin Metro testeaza utilizarea robotilor creati de start-up-ul Starship in magazine, roboti care sa asiste clientii, sa le care cumparaturile si posibil sa le livreze si acasa pe cele cumparate online
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)