17354915_703880619772206_1363657067_n

In Marea Britanie, consumatorii prefera sa renunte la mancatul si bautul in oras, decat sa renunte la vacante, a descoperit studiul „UK: Anatomy of the Consumer”, efectuat in februarie 2017, pentru HSBC Global Research, despre care scrie emarketer.com. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 2.000 de britanici (51% femei şi 49% barbati), de peste 18 ani, cu salarii anuale de la 9.999 £ si pana la peste 70.000 £ (aproape doua treimi dintre respondenti avand salarii anuale sub 30.000 £).

Respondentii au spus ca:

  • vacantele sunt principala directie spre care isi indreapta cheltuielile discretionare, urmate de mesele in oras, cumpararea de haine/incaltaminte
  • dar, cand raman fara bani, britanicii prefera sa renunte la iesitul in oras (30,2%), apoi la vacante (19,2%), iesitul la pub (15,2%), cumpararea de haine/incaltaminte (12,9%) si imbunatatirile propriei case (10,2%)
  • in ciuda Brexitului, care a afectat valoarea lirei sterline, numarul respondentilor care spun ca principala lor vacanta anul acesta va fi petrecuta in Europa, a crescut fata de anul trecut: 34,2%, vs. 33,8% (2016)
  • procentul celor care planuiesc sa stea la ei in tara a scazut, de la 26,9% anul trecut, la 23,5%
  • in schimb a crescut numarul britanicilor care spun ca nu au niciun plan de vacanta, cu 1,5%, atingand 24,5%
  • respondentii prefera sa mearga in vacanta cu British Airways, EasyJet si alte companii aeriene low-cost
  • peste jumatate dintre ei (51,4%) se asteapta sa primeasca cea mai buna oferta de cazare si avion de la un un agent turistic, online sau in persoana
  • 62% au spus ca nu au folosit/nu ar folosi Airbnb

17361033_703880616438873_2085854618_n

In toamna, emarketer.com estima ca, pana in 2020, britanicii vor cheltui sume din ce in ce mai mari pe vacante cumparate online: 26,24 miliarde £ in 2017 (cu 7,2% mai mult decat in 2016); 27,87 miliarde £ in 2018; 29,88 miliarde £ in 2019; 30.69 miliarde £ in 2020.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)