bii-102-2

America Latina este o zona geografica saraca, dar asta nu inseamna ca nu are potential in ceea ce priveste e-commerce-ul, scrie uk.businessinsider.com. Fiind una dintre principalele zone mondiale in care comertul online e in plina crestere, ofera retailerilor aflati la inceput de drum aici sansa de a obtine un loc bun pe piata. Un raport intocmit de BI Intelligence a analizat plusurile si minusurile celor mai importante piete de e-commerce din America Latina (Mexic, Brazilia si Argentina), a analizat ce produse se vand cel mai bine aici si care este prezenta retailerilor americani pe piata autohtona. Raportul a descoperit urmatoarele:

  • America Latina este a doua zona geografica in care e-commerce-ul e in plin avant, dupa Asia-Pacific, totalizand 47,4 miliarde de dolari; analistii estimeaza o crestere anuala in domeniu de 17% pana in 2019, ajungand in anul mentionat sa sa vanda online bunuri in valoare de 85 de miliarde de dolari!
  • Brazilia este cea mai mare piata de retail online din zona, „responsabila” de 42% din totalul de vanzari, dar problemele economice duc la scaderea dezvoltarii domeniului e-commerce
  • Mexic se plaseaza pe locul 2 in zona, detinand 12,3% din „felia” e-commerce-ului din regiune, dar se estimeaza ca aceasta va creste pana in 2019, atingand un procent de 15,6%; inurmatorii 2 ani, se asteapta ca vanzarile online aici sa atunci o valoare de 11 miliarde de dolari
  • Argentina e pe locul 2 in America Latina, dar cei din urma vor fi cei dintai: tara se dezvolta cel mai rapid in domeniu, dintre cele trei amintite – de la 8,9% din „felia” e-commerce-ului se estimeaza ca va atinge 14,6% pana in 2019
  • retailerii americani investesc masiv in construirea afacerilor lor online aici, desi economia nu merge atat de bine: Walmart si-a reconstruit site-ul brazilian, iar Amazon investeste masiv in Mexic (a lansat o versiune in spaniola, cu domeniul Amazon.com.mx)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)