wechat

Brandurile de lux au ezitat pana acum sa paseasca serios in China, din cauza produselor contrafacute, dar situatia se schimba. Cateva brand-uri de lux au inceput sa testeze vanzarea produselor proprii de lux prin aplicatia WeChat, in China, informeaza retaildive.com, via „The Wall Street Journal”. Este vorba despre Burberry (trench coat-uri, accesorii, parfum, cosmetice), LVMH (care detine sampania Moët, coniacul Hennessy si posetele si gentile de piele Louis Vuitton), Givenchy (imbracaminte, accesorii, parfum, cosmetice), Dior (imbracaminte, accesorii, parfum, cosmetice), Longchamp (posete si produse din piele), Cartier (ceasuri si bijuterii) si IWC Schaffhausen (ceasuri de top).

WeChat este cea mai mare retea sociala din China: majoritatea consumatorilor chinezi folosesc aceasta aplicatie de messaging, detinuta de Tencent Holdings Ltd., pentru a interactiona cu brandurile si a comunica, dovedindu-se a fi un concurent pe masura gigantului e-commerce Alibaba. Companie care, in luna aprilie, dezvaluia ca numarul de utilizatori chinezi activi lunari pe mobile, pe marketplace-urile Alibaba, a fost de 507 milioane de persoane in martie 2017, cu 14 milioane mai mult decat in decembrie 2016.

E-commerce-ul via mobile bots nu a prins in SUA la fel ca in tara asiatica amintita, dar WeChat a anuntat recent ca se va extinde in America de Nord, cu o infrastructura care va permite acceptarea platilor prin WeChat Pay (cea mai populara metoda de plata din China) acolo. In plus, sistemul s-a extins deja in Marea Britanie.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)