Din acestă lună, Puma România își începe colaborarea cu magazinul online, FashionUP, intrând în portofoliul produselor comercializate online. FashionUP și Puma au mai avut o colaborare anterioară temporară în timpul unei campanii organizate în perioada Black Friday a anului trecut. Retailerul vine astfel în întâmpinarea dorinţei clienților de a avea acces la o gamă cât mai variată de produse la cele mai bune preţuri.

Parteneriatul constă în adăugarea în oferta magazinului a peste 200 de articole Puma de încălțăminte pentru bărbați și femei, urmând ca, ulterior, gama cu articole de îmbrăcăminte și accesorii să fie extinsă.

În primul trimestru al anului 2016, FashionUP înregistrează vânzări cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. De asemenea, compania estimează că va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse care să îndeplinească o singură condiție care diferențiază magazinul de altele similare: branduri de top la prețuri mici.

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)