boots sales assist

Brand-ul de farmacii britanic Boots doreste sa integreze lumea digitala in experienta de cumparaturi din magazinele fizice. Si a facut un pas in aceasta directie lansand de curand aplicatia mobila marca IBM Sales Assist, in 2.500 de magazine din Marea Britanie, informeaza site-ul econsultancy.com. Boots UK devine astfel primul retailer din lume care profita de parteneriatul dintre Apple si IBM pentru dezvoltarea de aplicatii iOS pentru companii, menite sa schimbe experienta de cumparare a clientului. Sales Assist va fi instalata pe iPad-uri, in magazine, si este menita sa:

  • ofere angajatilor si clientilor acces la baza de date Boots – Robin Phillips (director al departamentului Omnichannel si Dezvoltare, in cadrul brand-ului) a explicat ca aplicatia trebuie „sa inlature posibilitatea dezamagirii clientului”, oferindu-i acestuia o varietate de informatii despre produse, de la disponibilitatea acestuia intr-un anume magazin, la review-uri si ingredientele care il compun

  • ofere clientilor o experienta de shopping placuta – angajatii magazinelor offline vor putea oferi o experienta personalizata fiecarui client, aplicatia ajutandu-i sa ofere clientilor toate informatiile dorite si sa le faca recomandari pertinente (produse aditionale sau alternative celor dorite), in functie de cele mai populare cautari sau de ce au cumparat alti clienti; aplicatia va mari interactiunea umana si clientul de va simti binevenit in magazin

  • mareasca numarul de conversii – Boots spera ca aplicatia va mari numarul de produse cumparate in magazine; in loc sa plece din magazin cand nu gaseste produsul dorit, clientul va descoperi ca il poate cumpara din alt magazin apropiat si il va comanda pe loc; conversiile vor creste si datorita faptului ca aplicatia va comunica mereu ofertele speciale si promotiile

  • schimbe modul in care lucreaza angajatii companiei – aplicatia a fost creata folosindu-se informatii obtinute direct de la angajatii Boots, asa ca ii incurajeaza pe acestia sa aiba mai multa incredere in momentul in care ofera informatii clientilor si sa fie proactivi (sa ofere informatii, abordand ei primii clientul, fara a astepta ca acesta sa aiba nelamuriri)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)