GPEC_2017

In perioada 16 – 18 mai 2017, la Crystal Palace Ballrooms din Bucuresti, a avut loc cea de-a 12-a editie, de primavara, a GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est). Editia din acest an a insumat peste 1.000 de participanti din Romania, Cehia, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Danemarca si Republica Moldova, transmite GpeC intr-un comunicat de presa, din care mai aflam si urmatoarele:

  • 36 de speakeri din Romania, Statele Unite, Belgia si Finlanda
  • cei mai importanti experti internationali pprezenti anul acesta la eveniment au fost Tomi Ahonen (considerat „expertul nr. 1 in mobile, la nivel mondial” de catre prestigioasa publicatie „Forbes”), Karl Gilis (care a sustinut keynote-ul „How to seduce your visitors to buy (more)”) si Jon Wolske (Culture Evangelist Zappos, care a impartasit cu publicul secretele culturii Zappos)
  • peste 20 de ore de prezentari si workshop-uri aplicate
  • in ultimele 2 zile de eveniment, peste 350 de participanti au luat parte la 12 workshop-uri, trainerii acoperind teme precum marketing-ul online, content marketing, user experience, mobile marketing si sfaturi pentru optimizarea conversiei
  • toate informatiile prezentate in cele 3 zile de eveniment s-au regasit in aproximativ 800 de slide-uri

„In fiecare an, ne propunem ca evenimentele organizate sa prezinte informatii la zi despre tendintele din domeniul eCommerce. O atitudine mai proactiva fata de clienti si servicii mai bune vor creste si increderea aratata de publicul ce nu a realizat pana acum comparaturi din mediul online. La finalul fiecarei editii GPeC, evaluam informatiile primate de la participantii nostri si luam in considerare toate propunerile primite pentru teme sau vorbitori. Succesul unui eveniment este dat de dinamismul si energia pozitiva pe care o primim de la cei ce sunt alaturi de noi la eveniment, inainte dar mai ales dupa terminarea unei editii”, explica Andrei Radu (CEO & fondator GpeC).

Cu ocazia evenimentului GPeC, organizatorii au anuntat si numarul magazinelor online inscrise pentru Competitia Magazinelor Online, organizata in aceasta toamna: peste 90. Competitia aduce, in acest an, noutati – numarul criteriilor de evaluare a website-urilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atat pentru varianta Desktop, cat si pentru varianta Mobile). Inscrierile sunt deschise pana pe 1 iunie 2017.

Tot cu ocazia evenimentului din 16 – 18 mai, GPeC si firma de cercetare iSense au anuntat un studiu amanuntit asupra pietei de e-commerce locale. Mai multe informatii despre cercetare se gasesc pe blogul GPeC si pe isensesolutions.ro.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)