baublebar

Magazinul online american de bijuterii BaubleBar.com a semnat actele pentru o investitie de 20 de milioane de dolari, anunta techcrunch.com. Suma vine de la investitorii vechi ai magazinului de e-commerce – Accel Partners, Greycroft Partners, Burch Creative Capital si Aspect Ventures –, dar si de la nume noi (Hubert Burda Media si DSW). Compania spera ca finantarea sa ajute la dezvoltarea infrastructurii site-ului si la extinderea pe plan international.

BaubleBar.com a fost fondat de prietenele Amy Jain si Daniella Yacobovsky, in 2011, are 150 de angajati si se adreseaza clientelor care isi doresc bijuterii la moda, care nu sunt foarte scumpe. Compania se mandreste cu rapiditatea includerii celor mai noi trend-uri de pe piata in creatiile lor (de la design, la vanzarea online putand trece si numai 4 saptamani). Magazinul se adreseaza femeilor de 25 – 40 de ani, din mediul urban, care se simt la ele acasa in online.

Site-ul e „responsabil” de peste 90% din incasarile companiei. Pe langa site, produsele BaubleBar se mai gasesc in State in magazinele Nordstrom, Bloomingdale’s, Anthropologie si Target – unde compania a lansat recent o linie de accesorii tech (selfie stick-uri, casti, incarcatoare si boxe decorate).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)