228103

Nu toti clientii considera simpatice GIF-urile si utilizarea celui mai nou jargon pe retelele de socializare, scrie emarketer.com. Companiile trebuie sa ia aminte ca nu toata lumea rezoneaza cu brand-urile care se cred „cool” online, ceea ce inseamna ca – uneori – eforturile lor de a interactiona esueaza.

Conform unui studiu efectuat in SUA, in aprilie 2017 („Q2 2017 Sprout Social Index: Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are «Cool» on Social”), de catre compania Sprout Social, aproape 7 din 10 respondenti (69%) au spus ca ii deranjeaza jargonul folosit in social media. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 289.000 de conturi active de Facebook, Twitter si Instagram si 3,9 milioane de mesaje. Procente si mai mari s-au declarat enervati de brand-urile care rad de clienti (88%) si discuta politica online (71%).

Nici companiile pe ale caror conturi social media se rade de competitori nu o duc mai bine: 67% dintre respondenti au dat cu ele de pamant. GIF-urile postate online ii deranjeaza pe 42% dinre americanii participanti la sondaj.

De partea cealalta a medaliei, brand-urile care posteaza online clipuri video si raspund la intrebarile fanilor sunt apreciate de 83% dintre cei chestionati. 68% dintre ei vad cu ochi buni faptul ca un brand se alatura unei discutii online, cu informatii; iar 66% – ca acestea discuta pe Internet despre evenimente la ordinea zilei.  

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)