In cca. 30 zile imi voi deschide primul meu magazin online. Cum nu m-am nascut invatata, acumularea de informatii de pana acum sunt limitate. O mica, mica afacere online (magazin) foarte multi au inceput-o singuri datorita capitalului micut de investitie unde unii au reusit sa creasca alti ba. Pe masura ce, acei ce au crescut au mai invatat cate una alta, au apelat si la angajarea/colaborarea cu persoane mai calificate in intretinerea si dezvoltarea magazinului online. Stiind ca exista un volum mare de munca in punerea de produse, cu descriere, poze, preturi, actualizarea lor, etc. va intreb cum ati proceda sau ati procedat Dv.?
De ex.:
- este indicat sa angajez o persoana cu program normal pentru aceasta activitate sau mai bine sa apelez la cineva colaborator care sa-l platesc in functie de volumul de munca (nr. de produse urcate pe magazin)? Cum ii stabilesc onorariul in cazul in care stabilesc sa-l platesc, in functie de nr. produse? Exista vre-un normativ la acest capitol sau cerere si oferta?
- daca angajez o persoana sau colaborator este ok. daca il las sa munceasca de la el de acasa sau mai bine inchiriez un spatiu/birou unde sa vina sa-si desfasoare activitatea? Cum se numeste o astefel de persoana, ca job? Cum sa-l intitulez intr-un anunt? Ce ar trebui sa cunoasca el?
Daca aici nu este locul potrivit pentru asemenea intrebari poate imi indicati un loc unde se discuta aceste probleme.

Va multumesc.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)