Adobe Analytics si Google Analytics domina in continuare piata de profil, fiind preferate de primii 500 de retaileri din SUA si Canada, conform unui raport al firmei Cardinal Path, facut public in decembrie. Documentul a analizat primii 500 de retaileri online din America de Nord (folosind Topul 500 realizat de internetretailer.com) si a calculat market share-ul fiecaruia, in functie de cei mai comuni indici din industrie: vanzari web, media vanzarilor, rata de conversie, cresterea web, vizite lunare si vizatori unici lunari. Cardinal Path a identificat ce platforme de analiza a datelor despre clienti foloseste fiecare dintre cele 500 de companii, grupandu-le in:Google Analytics”, „Adobe Analytics” si „Altele” (ca IBM Digital Analytics, WebTrends).

1

Concluziile trase sunt urmatoarele:

  • Google Analytics este cel mai folosit (74%), cu exceptia primelor 10 companii din clasament, care prefera (7 din 10) Adobe. Doar 6 din primii 10 retaileri aleg Google.
  • Sistemele de tag management sunt folosite de 58% dintre companiile analizate: preferat e Google Tag Manager (cu peste jumatate din market share), urmat de Adobe Dynamic Tag Management, Tealium iQ, Signal Tag Management si Ensighten Manage (care au toate sub 25% din share).

    2

  • Google Analytics depaseste Adobe Analytics cand vine vorba despre numarul de implementari (raportul este de 74% vs. 41%), dar Adobe depaseste Google cu 8% cand vine vorba despre valoarea tranzactiilor procesate de retaileri (raportul este de 142 de miliarde de dolari vs. 132 de miliarde de dolari).

3

 

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)