amazon-reviews Amazon a adoptat o noua politica de retur, anuntandu-si comerciantii online ca, din 2 octombrie, daca livreaza singuri produsele clientilor, li se vor aplica aceleasi reguli ca in cazul produselor livrate de Amazon, scrie cnbc.com. Cu alte cuvinte, clientii vor putea returna produsul fara a mai contacta comerciantul (autorizatia de retur facandu-se automat), iar acesta va plati returul, fara a putea discuta in prealabil cu nemultumitul client si a-i putea oferi eventuale clarificari care sa nu mai faca necesar returul.

In plus, gigantul online din Seattle va introduce, la toamna, si restituriri fara retur – extrem de cerute de catre clienti. Asta inseamna ca, daca e nemultumit, clientul va primi banii platiti inapoi, dar nu va fi necesar sa trimita inapoi produsul, in cazul celor scumpe de livrat sau greu de vandut din nou. Comerciantii vor putea sa aleaga o serie de produse proprii care vor fi excluse de la acest proces automat de retur.

Afacerile mici care isi vand marfa pe Amazon spun ca modificarea le va zdrobi cu totul, iar forumurile online s-au incins. „Cu alte cuvinte, clientii primesc gratuit lucruri de la noi! E o gluma sau ce?”, scrie un comerciant. „Amazon presupune ca un client nu ar minti NICIODATA in legatura cu motivul unui retur ca sa nu trebuiasca sa plateaca produsul”, noteaza altul.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)