amazon

Amazon Japonia experimenteaza cu idea de „1-click”, citim pe asia.nikkei.com: in aceasta toamna, in parteneriat cu compania japoneza de productie Yoshimoto Kogyo, va realiza o serie de 4 emisiuni culinare de cate 40 de minute, despre bucataria locala din intreaga tara. Acestea vor fi difuzate pe Prime Video si vor fi disponibile si peste hotare, in anumite tari, dar doar pentru abonatii Prime. In prima emisiune vor aparea vedetele locale Taka si Toshi, care vor gusta din bucate specifice Insulei Hokkaido.

Privitorii vor putea sa isi introduca datele personale si adresa de livrare, comandand apoi unele dintre bucatele vazute online, in emisiune, direct la ei acasa. Ideea se alatura strategiei Amazon de a promova shopping-ul de tip „1-click”, adauga time.com, compania reducand recent costul butoanelor Dash (care permit clientilor sa comande anumite produse doar apasand butonul corespunzator acestora) de la 4,99 $ la 0,99 $; astfel, daca pana in iulie anul acesta, cumparai un buton Dash cu 4,99 $ si primeai aceeasi suma inapoi, dupa prima comanda facuta, pentru a o folosi la cumparaturi viitoare, acum platesti 0,99 $ si primesti pe credit tot 4,99 $ (practic, Amazon iti da 4 $ ca sa le cumperi butonul Dash!).

Strategia legata de „Internetul Lucrurilor” pare sa dea roade, avand in vedere profitul recent record de 857 milioane $ al Amazon, despre care ecompedia.ro a scris aici.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)