Compania germana Adidas vrea sa se dezvolte in directia produselor de fitness digitale si este deschisa colaborarii cu alte corporatii pentru asta, informeaza site-ul engadget.com. Corporatia fondata in 1924 creeaza incaltaminte, haine si accesorii sportive, iar in ultimul an, actiunile europene ale acesteia au crescut cu 65%, in timp ce actiunile competitorului american Nike au scazut cu 3%.

Adidas a cumparat acum 2 ani Runtastic – platind 238 milioane $: astfel, a primit acces la baza de date de peste 100 de milioane de utilizatori a aplicatiei care permite acestora sa isi monitorizeze activitatile sportive (mers cu biclicleta, alergat etc.). Din 2015 incoace, Adidas a lucrat la consolidarea ecosistemului de produse de sanatate si fitness, anuntand (luna trecuta) ca inchide platforma MiCoach (care oferea servicii de antrenor personal, cu programe personalizate si feedback), pentru a se concentra pe Runtastic.

stacey burr adidas

Pasul urmator este oferirea de experiente mai personalizate (avand in vedere ca nu toata lumea face sport la fel), prin colaborarea cu parti terte, a explicat directorul departamentului Digital Sports al companiei Adidas, Stacey Burr (foto), in cadrul conferintelor SXSW 2017, care au loc zilele acestea, in Austin (Texas).

„Nu ne rezumam doar la dezvoltarea unui nou produs hardware care sa fie un ecosistem Adidas de sine-statator. Veti vedea ca ne vom oferi continutul si cunostintele unor parti terte, transformand totul intr-o platforma deschisa, pentru a ne putea extinde si pe dispozitivele altora. Nu vrem sa cream experiente monolitice, de care sa aiba parte toata lumea, la fel”, a explicat Burr pentru prima sursa amintita.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)