Abordare SEO descrieri tehnice

Intrebare

As vrea sa stiu ce abordare exista pentru descrierile tehnice ale produselor mai ales cele industriale care apar identic in oricare site ar fi postat produsul,in asa fel incat acest lucru sa nu fie considerat ”duplicate content”

va multumesc!
Marian Dagadita

Topic deschis 0
SEO Marian Dagadita 4 ani 3 raspunsuri 274 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Soluția e să ai lucruri diferite pe pagina ta:
    – Descriere diferită (să le scrii specific pentru site-ul tău). Este cea mai bună și dificilă soluție.
    – Poze produse proprii.
    – Comentarii produse.
    Pentru produsele de top, merită să mergi un pas mai sus și să faci mult mai multe lucruri. Vezi cum face Amazon cu cel mai vândut produs al lor, Amazon Kindle (http://www.amazon.com/dp/B00I15SB16/ref=br_imp_ara-1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=desktop-hero-4&pf_rd_r=1MZEVT9230ZZA6W1G4BM&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=1946344962&pf_rd_i=desktop): imagini produs, clipuri video, enorm de multe review-uri produs, prezentarea avantajelor produsului în mod persuasiv (comparație cu dimensiunile unui creion, prezentarea avantajelor în termeni umani, non-tehnici), comparații produse). E o ditamai pagina.

    De văzut cum fac eMAG cu produsele lor de top – aceeași tehnică, pagini enorme (Laptop Asus X550LNV-XX527D cu procesor Intel® Core™ i5-4210U, 1.70GHz, 4GB, 1TB, nVidia GeForce GT 840 2GB, FreeDOS, Dark Grey http://www.emag.ro/laptop-asus-cu-procesor-intel-174-coretm-i5-4210u-1-70ghz-4gb-1tb-nvidia-geforce-gt-840-2gb-freedos-dark-grey-x550lnv-xx527d/pd/DBVDQBBBM/). Descriere mare, multe fotografii, review-uri produse, uneori imagini 360, uneori clipuri video.

    Alte lucruri pot include evoluție preț (PC Garage) sau review-uri video produs (nu doar explicație, ci și review-uri) sau alte lucruri prin care pagina ta să fie diferită (titluri produs creative, comparații produs cu categoria părinte – Domo îți arată top 3 vânzări în categorie, listingul standard în afișarea pe categorie la multe magazine online este după “top vânzări”; de văzut modelul Amazon pentru comentarii). Pe tema asta: E-Commerce SEO: Making Product Pages into Great Content – Whiteboard Friday – Moz. http://moz.com/blog/ecommerce-seo-making-product-pages-into-great-content-whiteboard-friday (vezi transcript, dacă nu se încarcă clipul).

    De văzut, pentru idei pagina de produs:
    http://www.brainsins.com/en/blog/ecommerce-the-perfect-product-page/2530
    http://moz.com/blog/perfecting-onpage-optimization-for-ecommerce-websites

    Pe tema scrierii descrierilor în sine, ca text, vezi:
    http://www.practicalecommerce.com/articles/2660-How-to-Write-Product-Descriptions-that-Sell-Boost-SEO-Efforts
    http://olivianbreda.com/attributes/

  2. Salut,
    Poti urmari subiectul aici:
    http://www.youtube.com/watch?list=PLAhElTExnp9L9PNuSsqfvd-UD_ZtzREyi&v=LgbOibxkEQw

    Intr-un final, va trebui sa te diferentiezi cumva fata de concurenta.

    Uite un exemplu interesant aici:

    http://ao.com/product/WMXTF842P-Hotpoint-Extra-Washing-Machine-White-28928.aspx

    Mergi in tabul de Specifications si apasa View full specification. Pentru unele dintre specificatii ai infobox-uri si videoclipuri.

  3. Sorin Frumuseanu

    Depinde si cate produse ai.
    Cea mai simpla metoda este inserarea automata a unor variabile gen “nume magazin” “online” “nume produs”.
    Comentariile sunt superbe: depinde cam in cat timp te poti astepta la comentarii.
    Normal, textul readaptat e cel mai eficient.
    Ca prioritate, te orientezi spre produsele care:
    – chiar se vor gasi pe stoc in urmatoarele 6-12 luni (nu sens sa ridici in top produse care dispar) si au cautari rezonabile
    – produse care au deja pozitii relativ bune (top 50-100 google)

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.