FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine si accesorii din Romania, a implinit 8 ani de la lansare, anunta compania intr-un comunicat de presa: pe 10 iunie 2009, site-ul primea prima comanda (o pereche de pantofi sport Le Coq Sportif) unei cliente din Chitila.

FashionUp_AlinStanciu

„Este usor sa vorbim acum de online, comert digital si toate acestea, dar uitam ca actualul stadiu a fost atins dupa ani intregi de munca sustinuta. Cand am pornit FashionUP, puteai crede despre Internet ca este bun pentru orice, mai putin pentru achizitia de haine. Cel putin asta era credinta oamenilor. Ei voiau sa probeze, sa vada produsele, sa aiba o intelegere fizica a ceea ce noi listam online cu poze si descriere. Am trecut insa peste acest stereotip cu munca, dar mai ales cu o calitate garantata a produselor si serviciilor. Ne uitam acum pe cifre si nu ne vine sa credem. Sunt opt ani in care ne bucuram ca am crescut odata cu domeniul si ca ne-au fost alaturi clienti fideli, care ne-au sustinut cu increderea lor”, a explicat Alin Stanciu (foto, fondator FashionUP).

In cifre, acesti 8 ani au insemnat:

  • peste 1 milion de produse vandute, din care 35.000 de pantofi cu toc, 33.000 de pantofi sport, 57.000 de rochii, 14.500 de genti de dama, 4.700 de camasi pentru barbati
  • 289.883 de clienti contactati
  • clientii prefera sa cumpere de pe FashionUP.ro incaltaminte, cu aproximativ 80.000 de perechi livrate pana acum
  • in 2012, la 2 ani dupa debutul in Romania, FashionUP s-a extins la nivel regional, in Bulgaria; aici, prima comanda a fost plasata din Ruse (318 lei, doua esarfe si o pereche de pantofi)
  • in 2013, s-a lansat FashionUP.hu
  • in 2015, compania a avut prima campanie TV si a vandut in 3 luni cat in tot anul 2014
  • in octombrie 2016, compania a preluat operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria si Ungaria si a preluat parteneriatul cu La Redoute, magazinul de fashion numarul 1 din Franta (in mai putin de o luna, clientii au avut acces la peste 10.000 de produse ale acestui brand)
  • in 2016, cifra de afaceri a fost de 21 milioane lei
  • de Black Friday 2016 (18 noiembrie 2016), s-au inregistrat cele mai multe vanzari din istoria site-ului – peste 917.000 lei!
  • cea mai mare comanda plasata de o singura persoana a venit de la o clienta care a cumparat 19 articole de imbracaminte si incaltaminte, in valoare totala de 7.551 lei
  • pentru 2017, compania cu 35 de angajati estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 35 milioane lei (in primele 5 luni ale anului vanzarile au fost de 14 milioane lei, in cele trei tari in care FashionUP este prezent)

FashionUP_Aniverseaza 8 ani

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)