71% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa cumpere produse de Black Friday in acest an, a descoperit un studiu marca Blugento – „Increderea romanilor in platile online” (companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento). Cercetarea a fost realizata in perioada 3 – 9 noiembrie 2017, pe un esantion de 1.839 de respondenti majori, din mediul urban, de catre platforma iVox.

Compania Blugento anunta, intr-un comunicat de presa, ca 44% dintre acestia au in plan sa plateasca online achizitiile facute si ca:

  • aproape 80% dintre romanii din mediul urban sunt familiarizati cu platile online, ei folosind aceasta modalitate de plata cel putin o data, pentru achizitia produselor comandate pe Internet
  • printre beneficiile apreciate de conationalii nostru care fac plati online cu cardul sunt: rapiditatea tranzactiei online (31%), confortul platilor in sine (29%) si usurinta in folosirea sistemului de plati (18%)
  • 60% dintre respondenti au mai mare incredere in a face plati online in prezent decat acum un an, studiul indicand o deschidere mai mare a romanilor fata de acest tip de plata prin card bancar, a produselor comandate pe Internet; „Tot mai multi romani inteleg avantajele platilor online cu cardul. De aceea nivelul de incredere in aceasta modalitate de plata a crescut in ultima perioada. Este o tendinta ce se va amplifica, sprijinita si de campaniile de sustinere a platilor online ale marilor magazine din comertul electronic si de procesatorii de plati. Chiar si asa, analizand intreaga industrie locala de ecommerce, aproximativ 50% dintre magazinele online nu au inca integrat un modul de plati online care sa le permita clientilor acestora sa achite comezile prin Internet, cu cardul”, spune Sandu Babasan (CEO Blugento)
  • 87% dintre romani spun ca nu s-au aflat niciodata in situatia de a returna produsele cumparate de Black Friday
  • 43% dintre respondenti nu si-au stabilit o lista de produse pe care vor sa le cumpere anul acesta de Black Friday si vor decide dupa ce vor analiza ofertele magazinelor
  • 43% spun ca au deja o lista de cumparaturi, dar se vor orienta in procesul de achizitie dupa ofertele pe care le vor gasi
  • 29% au pus de-o parte intre 200 si 500 de lei, 25% intre 500 si 1.000 de lei, 13% intre 1.000 si 1.500 de lei, iar 9% intre 1.500 si 3.000 de lei, pentru BF 2017
    infografic bf2017
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)